keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Riviera Maison ja muita joulujuttuja

Näin tässä jonain päivänä jossain blogissa aivan ihanan tuikkutalon. Mun oli pakko saada sellainen myös itselle. Kävin tänään Riviera Maisonin liikkeessä. Kysyin, kun en heti löytänyt. Myyjä vähän ihmetteli, että mistä mä osaan sellaista kysellä, kun ne ovat tänään vasta kauppaan tulleet...
Aivan ihana. Tämä päätyy olohuoneen ikkunan väliin tulevaan joulukylään, kunhan ehdin sen sinne rakentamaan. Sinne tulee muutama muukin talo ja muuta rekvisiittaa. Valosarja kulkemaan talosta taloon ja tuikkimaan ikkunoista. Kysykää vaan paljonko maksoi... Paljon :o)
Tiimarista löysin kivan kalentertikynttilä pakkauksen. Tässä on tuikku joka päivälle, joulukuun alusta aattoon saakka.
Sain myös ensimmäisen joululahjan. Sitä ei ollut paketoitu, niin sen voi täällä jo esitellä. Kiitos Gun! Olen montakertaa tätä kirjaa kirjakaupassa hipelöinyt mutta en ole raaskinut ostaa itselle. Tätä on mukava lukea sitten joulunjälkeen kun multasormet alkaa syyhyämään ja odottelen kevättä.

4 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Upea tuikkutalo ja tuo joulukalenteri on hauska :)

Guns,blog kirjoitti...

On mukava antaa ,kun itsekin olen saanut niin paljon apua ja neuvoja sinulta . Talo on aivan ihana !!!!

Henna kirjoitti...

Hieno talo:)

Anonyymi kirjoitti...

Tuikkutalo on ihana! Tiesitkö, että on olemassa paristokäyttöísiä valosarjoja led-valoilla? Olen käyttänyt lyhdyissä kun pistorasia on liian kaukana. -jaana-